Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Work on relationship marketing suggests that developing strong relationships between consumers and brands is important given their implications for cu...Lees meer
The Impact of Risk Communication on Consumption and Consumer Well-Being aims to understand how consumers think about and respond to risk through their...Lees meer
Market Response and Marketing Mix Models takes a forward-looking perspective identifying research opportunities related to market response and marketi...Lees meer
Privacy and Consumer Empowerment in Online Advertising provides an overview of the different issues that are in play in consumer privacy and in empowe...Lees meer
Culture and Consumer Behavior explains the importance of cultural literacy in marketing, and why a solid understanding is vital to successful internat...Lees meer
Language Research in Marketing introduces researchers to the fascinating world of linguistics and shows how to conduct meaningful language research in...Lees meer
Audio and Visual Analytics in Marketing addresses questions around the application and use of audio/visual data analytics for business decision making...Lees meer
AGGREGATE ADVERTISING EXPENDITURE IN THE U.S. ECONOMY provides evidence that over the period 2000 through 2018 nominal aggregate advertising spending ...Lees meer
Marketing and Firm Value presents a conceptual framework and procedure to synthesize the marketing-finance literature. The authors identify marketing-...Lees meer
Firms spend a significant part of their marketing budgets on sales promotions. Since the impact of promotions on sales is usually immediate and strong...Lees meer
Choice Models in Marketing examines recent developments in the modeling of choice for marketing and reviews a large stream of research currently being...Lees meer
Reflections of Eminent Marketing Scholars is a collection of essays solicited from eminent and pioneering marketing scholars. This collection of their...Lees meer
Strategic Marketing for the C-Suite examines the relevance of academic research to the most senior levels of the marketing profession, the chief marke...Lees meer
A Chronology of Health Care Marketing Research is intended to begin to understand marketing issues in the realm of health care. The primary focus of t...Lees meer
Marketing Dynamics: A Primer on Estimation and Control provides an introduction to the estimation and control of dynamic marketing models. It introduc...Lees meer
Marketing and Innovation Management provides an understanding of what marketing can bring to the table when it comes to setting innovation strategy an...Lees meer
Structural Models of the Prescription Drug Market provides a critical review of the structural econometric research focusing on the richness and compl...Lees meer
The Information-Economics Perspective on Brand Equity focuses on the information-economics theoretic framework of brand equity. The authors posit that...Lees meer
From Doubt to Functionality: An Imagery Story provides a systematic approach to address the role imagery plays in guiding consumer behavior. First, it...Lees meer
Marketing and performance data often include measures repeated over time. Time-series models are uniquely suited to capture the time dependence of bot...Lees meer
The Competition between National Brands and Store Brands provides a comprehensive review of the literature on economic models of national brand - stor...Lees meer
Experience Marketing examines a new and exciting concept this is of interest to academics and marketing practitioners who have come to realize that un...Lees meer
Product Assortment and Consumer Choice: An Interdisciplinary Review examines existing literature and builds on the current theoretical developments ac...Lees meer
Adoption of Innovations reviews the Bass model and its new generation extensions as well as the alternative approach - the threshold model, which anal...Lees meer