Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Mastering the Case Interview (9th edition) offers detailed advice on how to ace the case interview. This book outlines the general principles of manag...Lees meer
Strategic Marketing Management (9th Edition) outlines the essentials of marketing theory and offers a structured approach to identifying, understandin...Lees meer
Strategic Marketing Management (8th Edition) outlines the essentials of marketing theory and offers a structured approach to identifying, understandin...Lees meer
In Strategic Brand Management (3rd Edition), Alexander Chernev, professor of marketing at the renowned Kellogg School of Management at Northwestern Un...Lees meer
In Strategic Brand Management (2nd Edition), Alexander Chernev, professor of marketing at the renowned Kellogg School of Management at Northwestern Un...Lees meer
Customer Science examines the strategic principles that define the customer experience. Building on the recent findings in the domains of behavioral e...Lees meer
New product success is often attributed to intuition. Yet, while some products born from intuition do make it big, many others crash and burn. The rea...Lees meer
Product Assortment and Consumer Choice: An Interdisciplinary Review examines existing literature and builds on the current theoretical developments ac...Lees meer
Strategic Marketing Management (9th Edition) outlines the essentials of marketing theory and offers a structured approach to identifying, understandin...Lees meer
The Marketing Plan Handbook can benefit managers in all types of organizations. For startups and companies considering bringing new products to the ma...Lees meer
Strategic Marketing Management: The Framework delineates the fundamentals of marketing strategy, offers a systematic approach to marketing management,...Lees meer
Strategic Marketing Management: The Framework delineates the fundamentals of marketing strategy, offers a systematic approach to marketing management,...Lees meer
New product success is often attributed to intuition. Yet, while some products born from intuition do make it big, many others crash and burn. The rea...Lees meer
Strategic Marketing Management: Theory and Practice offers a systematic overview of the fundamentals of marketing theory, defines the key principles o...Lees meer
The Marketing Plan Handbook (5th Edition) can benefit managers in all types of organizations. For startups and companies considering bringing new prod...Lees meer
In Strategic Brand Management (2nd Edition), Alexander Chernev, professor of marketing at the renowned Kellogg School of Management at Northwestern Un...Lees meer
Mastering the Job Interview (9th edition) offers detailed advice on how to develop a winning interview strategy. It outlines the basic interview princ...Lees meer
The Marketing Plan Handbook (5th Edition) can benefit managers in all types of organizations. For startups and companies considering bringing new prod...Lees meer
Start thinking like a marketer with the gold-standard text for today's Marketing Management. Marketing Management, 16 th edition by Kotler, Keller, an...Lees meer