Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Choice Models in Marketing

Economic Assumptions, Challenges and Trends

Sandeep R Chandukala, Jaehwan Kim, Thomas Otter, Peter E Rossi, Greg M Allenby
Paperback | Engels | Foundations and Trends(r) in Marketing | nr. 6
€ 76,95
+ 153 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Choice Models in Marketing examines recent developments in the modeling of choice for marketing and reviews a large stream of research currently being developed by both quantitative and qualitative researches in marketing. Choice in marketing differs from other domains in that the choice context is typically very complex, and researchers' desire knowledge of the variables that ultimately lead to demand in marketplace. The marketing choice context is characterized by many choice alternatives. The aim of Choice Models in Marketing is to lay out the foundations of choice models and discuss recent advances. The authors focus on aspects of choice that can be quantitatively modeled and consider models related to a process of constrained utility maximization. By reviewing the basics of choice modeling and pointing to new developments, Choice Models in Marketing provides a platform for future research

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
100
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 6

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781601981646
Verschijningsdatum:
28/08/2008
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
149 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 153 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.