Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

A Chronology of Health Care Marketing Research

Dawn Iacobucci
Paperback | Engels | Foundations and Trends(r) in Marketing | nr. 47
€ 103,45
+ 206 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

A Chronology of Health Care Marketing Research is intended to begin to understand marketing issues in the realm of health care. The primary focus of this monograph is the collection of summaries of marketing research articles reported in chapters 2 to 4, which together represent what is known in academic research at the nexus of marketing and health care. Chapters 2 to 4 do not comprise a traditional literature review but is intended as a chronological overview to serve as a database of synopses of the marketing articles that investigate issues regarding healthcare, offering a resource for scholars wishing to get acquainted with the research that has been conducted to date on a particular healthcare topic of interest. These chapters present the marketing perspective about health care - research that has been conducted by marketers. Chapters 5 and 6 contain research and writings about healthcare by scholars in other disciplines for marketers to showcase complementary points of view. Thus, chapters 2 to 4 should interest marketing academics and practitioners and may also be informative to those outside of marketing who may be unaware of the research that has been conducted in this field. Chapters 5 and 6 report from other fields and disciplines with the primary intention of providing interesting and informative coverage to marketers regarding how others approach some overlapping research topics. The second point of difference is that chapters 2 to 4 offer depth, aiming to be comprehensive in covering that which is known from marketing research in the healthcare arena, whereas chapters 5 and 6 focus on breadth and currency, sampling some representative articles to lend awareness to marketers of research conducted on healthcare issues by scholars from other disciplines.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
474
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 47

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781680836301
Verschijningsdatum:
20/12/2019
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
657 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 206 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.