Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Experience Marketing

Concepts, Frameworks and Consumer Insights

Bernd Schmitt
Paperback | Engels | Foundations and Trends(r) in Marketing | nr. 17
€ 76,95
+ 153 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Experience Marketing examines a new and exciting concept this is of interest to academics and marketing practitioners who have come to realize that understanding how consumers experience brands, and how to provide appealing brand experiences for them, is critical for differentiating their offerings in a competitive marketplace. Understanding consumer experiences is a core task for consumer research, but consumer and marketing research on experience is still emerging. Experience Marketing reviews and discusses experience research conducted in various disciplines and in sub-disciplines of marketing. The author begins with an exploration of the experience concept itself. What do we mean by "experience"? What are consumer experiences? How are they different from other established constructs in our field? Next, this monograph reviews the key concepts of Experience marketing and provides empirical research findings that shed light on consumer insights on experiences. It also examines the strategic management and marketing literature on customer experience and the practical frameworks for managing experiences. Finally, it explores an exciting emerging area of research-the interface of consumer experience and happiness.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
74
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 17

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781601984524
Verschijningsdatum:
30/06/2011
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
117 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 153 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.