Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Strategic Marketing for the C-Suite examines the relevance of academic research to the most senior levels of the marketing profession, the chief marketing officer (CMO), and the interests of their C-suite colleagues, particularly those of the chief executive officer (CEO) and chief financial officer (CFO). Unless academic research is relevant at the C-suite level, it is unlikely to be paid much attention lower down the organization. Strategic Marketing for the C-Suite has three objectives: (1) to understand what we can learn from recent academic research on strategic marketing, (2) to test the validity of earlier editorial positions, and (3) to make some modest suggestions as to what the field might do better in the future. The author addresses these objectives through a review of the academic research on a set of strategic marketing issues that are of relevance to top executives. Strategic Marketing for the C-Suite is structured in four steps. First, it examines the meaning of the phrase strategic marketing to help define the scope of the literature review and the role of the CMO in the firm, drawing on both the academic and practitioner literature. The second step identifies the key domains and associated issues that are currently relevant to the CMO and C-suite including the value of marketing to the firm, managing the new digital market space, achieving profitable growth through innovation, marketing capabilities as a source of competitive advantage, and addressing society's major concerns. The third step reviews the marketing literature relating to these five domains, and, in doing so, identifies the key research themes within each domain, and draws conclusions on these themes and overall conclusions on the domain itself. The fourth and final step summarizes what we learn from a decade's worth of research on strategic marketing, draws conclusions on the validity of earlier research, and discusses the implications for the field of academic marketing.