Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book presents an overall picture of both B2B and B2C marketing strategies, concepts and tools, in the aeronautics sector. This is a significant u...Lees meer
Manuel de marketing destiné aux pays en développement, avec les concepts de base (segmentation, positionnement), la politique de produit, de prix, de ...Lees meer
Strategy and Management of Industrial Brands is the first book devoted to business-to-business products and services. Looking at numerous companies, t...Lees meer
Pentacom Communication marketing b-to-c et b-to-b, corporate, digitale et responsable 4 e édition Pentacom présente la particularité d'être un livre c...Lees meer
This book presents an overall picture of both B2B and B2C marketing strategies, concepts and tools, in the aeronautics sector. This is a significant u...Lees meer
Marketing H2H La genèse du Marketing Human-to-Human À quoi ressemble l'avenir du marketing ? Quel état d'esprit doit-il adopter pour progresser ? Comm...Lees meer
A partir de cinq grandes catégories de marques (biens incorporables, biens d'équipements, etc.), explique la création et la protection de la marque, l...Lees meer
Présente les composantes et les outils du marketing appliqués aux entreprises vendant des biens et des services à d'autres entreprises et organisation...Lees meer
Aerospace Marketing Management is a marketing manual devoted to: -the aeronautics sector: parts suppliers, aircraft manufacturers, and airlines, -the ...Lees meer
Présente les composantes et les outils du marketing appliqués aux entreprises vendant des biens et des services à d'autres entreprises et organisation...Lees meer
Aerospace Marketing Management is a marketing manual devoted to: -the aeronautics sector: parts suppliers, aircraft manufacturers, and airlines, -the ...Lees meer