Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Strategy and Management of Industrial Brands

Business to Business Products and Services

Philippe Malaval
Paperback | Engels
€ 139,95
+ 279 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Strategy and Management of Industrial Brands is the first book devoted to business-to-business products and services.

Looking at numerous companies, this book defines two brand objectives that are specific to the industrial and service sectors and which must be added to the traditional functions of branding: the minimization of risk as perceived by buyers, and the facilitation of the customer company's performance by the supplier brand.

Different ways of classifying brands are suggested, providing a better understanding of brand strategies adopted by business-to-business companies, as well as new concepts such as brand `printability', `visibility', and `purchaseability'.
Five major brand categories are dealt with in separate chapters:
-entering goods brands;
-intermediary equipment goods brands;
-equipment goods brands;
-business-to-business service brands; and
-industrial distributor brands.

From a practical point of view, the aim of the book is to address the main concerns of managers: How to create and protect brands? What type of visual identity is appropriate? How to manage international brands?
An analysis of 1,500 industrial brands as well as 40 case studies are included in this book. These brands are used in both the industrial (automotive, building, aeronautics, IT, etc.) and consumer sectors (clothing, electronics, food packaging, telecommunications, etc.).

This book has been written for professors and students of universities and business schools, as well as managers and people working in industry or the service sector.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
398
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781402077531
Verschijningsdatum:
31/12/2003
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
155 mm x 234 mm
Gewicht:
703 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 279 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.