Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This is an instructor's manual for the popular textbook 'H2H Marketing: Case Studies on Human-to-Human Marketing' (Springer, 2023). The authors have p...Lees meer
In H2H Marketing the authors focus on redefining the role of marketing by reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of D...Lees meer
Marketing H2H La genèse du Marketing Human-to-Human À quoi ressemble l'avenir du marketing ? Quel état d'esprit doit-il adopter pour progresser ? Comm...Lees meer
This book is one of the first to probe deeply into the art and science of branding industrial products. As products become increasingly similar, compa...Lees meer
China business experts analyze the next wave of Chinese corporate giants as they emerge into the global marketplace The rise of China and its major co...Lees meer
Inspired by a new, transformative era in human and business relations, this book provides a unique perspective on the business transformation that re...Lees meer
An Ingredient Brand is exactly what the name implies: an ingredient or component of a product that has its own brand identity. This is the first compr...Lees meer
Inspired by a new, transformative era in human and business relations, this book provides a unique perspective on the business transformation that re...Lees meer
An Ingredient Brand is exactly what the name implies: an ingredient or component of a product that has its own brand identity. This is the first compr...Lees meer