Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Managers at all levels are constantly challenged to do more with fewer employees, to motivate diverse groups of people, and to face up to tough people...Lees meer
Why do the people in some companies continually dazzle us with their brilliant decisions while those in others make one blunder after another? Do they...Lees meer
Interviewing is one of the most effective ways to identify and attract employees who will be successful enough to stay. But few managers are adept at ...Lees meer
Although many leaders acknowledge and invest in creativity, we seldom see it hold a credible place in the business development process. Creativity at ...Lees meer
A University of Michigan Business School Management Series book. Differentiating through service development stands to improve customer satisfaction a...Lees meer
In this title the authors offer a five-stage process that links the key elements of customer satisfaction measurement with market strategy and product...Lees meer
Corrosive work relationships are like black holes that swallow up energy that people need to do their jobs. In contrast, high-quality relationships ge...Lees meer
This book outlines a practical and innovative process for getting results. The authors outline a step-by-step guide that shows how to focus company-wi...Lees meer
Finance for Strategic Decision Making demystifies and clarifies for non-financial executives the basics of financial analysis. It shows how they can m...Lees meer
Interviewing is one of the most effective ways to identify and attract employees who will be successful enough to stay. But few managers are adept at ...Lees meer
As the war for talent rages on, organizations are seeking proven methods for leveraging diversity as a resource. Creating the Multicultural Organizati...Lees meer
A lead title in the new University of Michigan Business School of Management series, this book provides a hands-on guide to assessing, building, and l...Lees meer
A lead title in the new University of Michigan Business School Management Series, this fresh look at what makes companies successful teaches readers h...Lees meer
Money isn't everything to today's employees. This book shows companies how to combine traditional compensation with the educational, emotional, and ps...Lees meer