Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In this title the authors offer a five-stage process that links the key elements of customer satisfaction measurement with market strategy and product...Lees meer
A University of Michigan Business School Management Series book. Differentiating through service development stands to improve customer satisfaction a...Lees meer
Never HIGHLIGHT a Book Again! Includes all testable terms, concepts, persons, places, and events. Cram101 Just the FACTS101 studyguides gives all of t...Lees meer
Static and dynamic conditions throughout various aft supersonic store separation events are examined using the Beggar Computational Fluid Dynamics (CF...Lees meer
A newborn baby cries. Once separated from the womb, the newborn's immediate desire is to find intimacy. There is no greater human intimacy than a moth...Lees meer
How to create value with all the customers in a portfolio, from the stronger relationships that increase profit margins to the weaker relationships th...Lees meer