Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Interdisciplinary approaches are critical to solve the interesting problems of the day. Branding, product design, and innovation are topics that have ...Lees meer
This volume discusses such topics as where we stand in industrial relations and human resources, critical junctures in the transformation of industria...Lees meer
Volume 15 of "Advances in International Marketing" explores the current research in international service marketing through the eyes of scholars from ...Lees meer
This is a collection of essays on international marketing. Both theoretical, conceptual and empirical contributions are included, and cover various as...Lees meer
The theme of this issue is international buyer behavior. The papers collected in this volume contribute to theory development and contain important im...Lees meer
The global financial crisis has accelerated the shift of economic power from the West to the East. The emerging markets have become the main engine of...Lees meer
Business educators everywhere are looking for opportunities where students can gain experiences through study or work in an international context. Stu...Lees meer
For the past two decades, the Advances in International Marketing series has made unique contributions to the field of international marketing through...Lees meer
Volume 20 of "Advances in International Marketing" guest-edited by Professors Sinkovics and Ghauri, addresses the impact on international marketing of...Lees meer
In contrast to the vibrant development in global market entry activities, extant research on the subject is running out of steam. For example, counter...Lees meer
As the international behaviour of firms changes, so too must the theories used to describe, explain and predict that behaviour change. This volume is ...Lees meer
"The latest volume in the Advances in International Marketing series is a fresh addition to the international marketing literature, expanding the curr...Lees meer
Publishing cross-national research is often a difficult endeavour as ensuring equivalence of method and measures can be challenging. Even though the i...Lees meer
This volume of "Advances in International Marketing" book aims to both test existing theories as well as developing new ones in order to make sense of...Lees meer
Volume 26 of Advances in International Marketing is devoted to a set of papers that attempt to develop new knowledge or refine the existing knowledge ...Lees meer
"Developments in Australasian Marketing" presents excellent examples of the exciting range of marketing research that is being carried out by marketin...Lees meer
The collection of papers presented in this volume are the results of research undertaken by a group of scholars examining the field of international m...Lees meer
Volume 19 of "Advances in International Marketing" is quite unique. It features essays in marketing and international business, written by doctoral al...Lees meer
Volume 24 of Advances in International Marketing, guest-edited by Professors Jean, Chiou and Zou, considers the impact of major trends in external and...Lees meer
Hardbound. This volume provides a selection of the top papers that were presented at an international conference held in Cesme, Turkey in May 1998.Lees meer