• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. Measurement and Research Methods in International Marketing

Measurement and Research Methods in International Marketing

Hardcover | Engels | Advances in International Marketing | nr. 22
€ 122,95
+ 245 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Publishing cross-national research is often a difficult endeavour as ensuring equivalence of method and measures can be challenging. Even though the importance of sound data and valid measures has long been an acknowledged, it is often problematic to follow required quality standards in concrete research situations. Against this background, this volume addresses issues pertaining to measurement and research methodology in an international marketing context. Written by a group of internationally renowned scholars, the papers address a broad range of subjects including response-bias in cross-cultural research, problems with cultural distance measures, and construct specification. Others focus on the development and application of novel research methods, for example in the context of marketing efficiency measurement or international market segmentation. Collectively, the papers in this volume substantially further marketing knowledge and provide fruitful avenues for future research. As such, this volume is an invaluable asset to researchers, students and practitioners in this particular field.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
200
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 22

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781780520940
Verschijningsdatum:
23/08/2011
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Afmetingen:
158 mm x 231 mm
Gewicht:
494 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 245 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.