• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Study Abroad

Perspectives and Experiences from Business Schools

Hardcover | Engels | Advances in International Marketing | nr. 13
€ 293,45
+ 586 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Business educators everywhere are looking for opportunities where students can gain experiences through study or work in an international context. Study abroad offers meaningful opportunities for exposing business students to cross-cultural learning. In this volume, experts share experiences and guidelines for initiating study abroad programs in business schools. A variety of key issues are discussed, including funding for study abroad fellowships, integrating foreign language training, administrative arrangements for study abroad, and best practices. Perspectives from both US and European business schools are addressed.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
272
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 13

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780762309894
Verschijningsdatum:
12/03/2003
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
177 mm x 219 mm
Gewicht:
548 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 586 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.