• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

International Marketing in the Fast Changing World

Hardcover | Engels | Advances in International Marketing | nr. 26
€ 296,45
+ 592 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Volume 26 of Advances in International Marketing is devoted to a set of papers that attempt to develop new knowledge or refine the existing knowledge to account for the emerging international marketing issues in a fast changing world. These include topics such as dynamic capabilities of international marketers, entrepreneurial orientation, rise of emerging markets MNCs, cultural and institutional distances, organizational learning and knowledge transfer in MNCs, and international marketing strategies in fast changing environments. Collectively, the papers in Volume 26 shed significant light on many emerging issues and form a solid foundation for future research.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
304
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 26

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781785602337
Verschijningsdatum:
3/11/2015
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
152 mm x 231 mm
Gewicht:
566 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 592 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.