Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Book content class- and industry-tested by leading academic lecturers, researchers and game developers Hot topic in game development and academic game...Lees meer
Book content class- and industry-tested by leading academic lecturers, researchers and game developers Hot topic in game development and academic game...Lees meer
A new vision of the future of games and game design, enabled by AI. Can games measure intelligence? How will artificial intelligence inform games of t...Lees meer
This book presents the most up-to-date coverage of procedural content generation (PCG) for games, specifically the procedural generation of levels, la...Lees meer
How to make AI capable of general intelligence, and what such technology would mean for society. Artificial intelligence surrounds us. More and more o...Lees meer
Research on general video game playing aims at designing agents or content generators that can perform well in multiple video games, possibly without ...Lees meer
Book content class- and industry-tested by leading academic lecturers, researchers and game developers Hot topic in game development and academic game...Lees meer
This book presents the most up-to-date coverage of procedural content generation (PCG) for games, specifically the procedural generation of levels, la...Lees meer