Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Lean Toolbox for Service Systems is the first book that attempts to assemble a comprehensive set of tools for lean service and administration. Oth...Lees meer
The management of ideas is, in many companies, a huge untapped or poorly underutilized resource. Yet, ideas are the prime source of improvement and in...Lees meer
Although you cannot learn about Lean without 'Gemba' experience, games allow the next best thing by fostering a richness of understanding, discussion,...Lees meer
A book on lean service and office improvement, this is an update of The Lean toolbox for Service Systems but incorporates Lean Thinking, Systems Think...Lees meer
Operations Management is concerned with the management of people and the customer processes and involves the study of the design, planning and control...Lees meer
A fully revised and extended version of the best selling 'Quality 75', the book includes a full range of Six Sigma tools and philosophy. It is a uniqu...Lees meer
'Lean' in this title refers to operations management, the Toyota Production System, and its derivatives. The book is a companion volume to The Lean To...Lees meer
Dit boek beschrijft in detail de drie krachtigste concepten voor dienstverlening in de 21e eeuw: Lean-denken, ontwerpdenken en systeemdenken, en verte...Lees meer
Please note: This is the 4th edition (2008). There is now a 6th edition (2023). 'The Lean Toolbox 4th Edition, the Essential Guide to Lean Transformat...Lees meer
Games have been an integral part of Lean Education and Training ever since Hewlett Packard made their 'Stockless Production' video in 1982. Over two d...Lees meer