Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Prepare for your SIAM(TM) Foundation exam and understand how SIAM can benefit your organization! SIAM (service integration and management) is an evolu...Lees meer
ITIL (R) 4 Direct, Plan and Improve If you've achieved your ITIL (R) 4 Foundation certificate, you're probably planning the next stage in your ITIL jo...Lees meer
ITIL (R) 4 Drive Stakeholder Value (DSV) If you've achieved your ITIL 4 Foundation certificate, you're probably planning the next stage in your ITIL j...Lees meer
What is ITIL (R) 4? ITIL is the leading best-practice framework for ITSM (IT service management) and is globally adopted in both the public and privat...Lees meer
VeriSM: Unwrapped and Applied, the second volume within the VeriSM series, extends the Foundation information to application within the digitally tran...Lees meer
Prepare for the ITIL Foundation exam ITIL is best practice for IT Service Management, developed by the UK government and globally adopted in both the ...Lees meer
VeriSM™ is a framework that describes a service management approach from the organizational level, looking at the end to end view rather than focusing...Lees meer
The official guide for the EXIN SIAM(TM) Professional certification SIAM (service integration and management) is an evolution of how to apply a framew...Lees meer
Taking you through the ITIL Foundation exam and beyond. ITIL is the best practice methodology for IT Service Management, developed by the UK governmen...Lees meer
ITIL (R) 4 High-velocity IT If you've achieved your ITIL (R) 4 Foundation certificate, you're probably planning the next stage in your ITIL journey an...Lees meer
VeriSM: Unwrapped and Applied, the second volume within the VeriSM series, extends the information in the first volume VeriSM: A Service Management Ap...Lees meer
ITIL 4 is the latest evolution of the leading best-practice framework for ITSM (IT service management). It has been significantly updated from ITIL v3...Lees meer
ITIL (R) 4 Create, Deliver and Support If you've achieved your ITIL (R) 4 Foundation certificate, you're probably planning the next stage in your ITIL...Lees meer
VeriSM™ is a holistic, business-oriented approach to Service Management, which helps to make sense of the growing landscape of best practices and how ...Lees meer