Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Service Integration and Management (SIAM(TM)) Professional Body of Knowledge (BoK)

Service Integration and Management (SIAM(TM)) Professional Body of Knowledge (BoK)

Claire Agutter
Paperback | Engels
€ 110,95
+ 221 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The official guide for the EXIN SIAM(TM) Professional certification

SIAM (service integration and management) is an evolution of how to apply a framework for integrated service management across multiple service providers. It has developed as organizations have moved away from outsourced contracts with a single supplier to an environment with multiple service providers.

SIAM supports cross-functional, cross-process and cross-provider integration. It creates an environment where all parties:

  • Know their role, responsibilities and context in the ecosystem
  • Are empowered to deliver
  • Are held accountable for the outcomes they are required to deliver

Service Integration and Management (SIAM(TM)) Professional Body of Knowledge (BoK), Second edition has been updated to reflect changes to the market and is the official guide for the EXIN SIAM(TM) Professional certification. This book will help candidates pass their Professional certification and expands upon the topics introduced in Service Integration and Management (SIAM(TM)) Foundation Body of Knowledge (BoK), Second edition.

The book will appeal to:

  • Anyone wishing to build on their foundation-level knowledge of SIAM and achieve the SIAM(TM) Professional certification
  • Customer organizations and their staff looking for guidance when managing a multi-service provider environment
  • Service integrators and their staff wishing to work in a SIAM ecosystem effectively
  • Internal and external service providers and their staff wishing to understand their role in a SIAM ecosystem
  • Consultants in service management and other frameworks who wish to expand their knowledge
Prepare for your SIAM(TM) Professional exam and understand how SIAM can benefit your organization!

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
352
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781787783133
Verschijningsdatum:
29/07/2021
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
210 mm x 297 mm
Gewicht:
848 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 221 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.