Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Verism - A Service Management Approach for the Digital Age

Verism - A Service Management Approach for the Digital Age

Claire Agutter
Paperback | Engels
€ 57,23
+ 114 punten
Levering 2 à 3 werkdagen
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

VeriSM is a framework that describes a service management approach from the organizational level, looking at the end to end view rather than focusing on a single department. Based around the VeriSM model, it shows organizations how they can adopt a range of management practices in a flexible way to deliver the right product or service at the right time to their consumers. VeriSM allows for a tailored approach depending upon the type of business you are in, the size of your organization, your business priorities, your organizational culture - and even the nature of the individual project or service you are working on.
Rather than focusing on one prescriptive way of working, VeriSM helps organizations to respond to their consumers and deliver value with integrated service management practices.

Service management plays a leading role in digital transformation. Digital transformation looks outward; with a hyper-focus on the consumer experience. Service management can help shift the mindset from 'inside-out' to 'outside-in' by developing effective, transparent principles that help deliver services that are valuable to the customer. All organizational capabilities must understand:
 How does the organization enable and deliver value?
 What are the supply chains within an organization that support value delivery?
 How do the individual capabilities contribute to or support these supply chains to deliver value?

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
2
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789401802406
Verschijningsdatum:
20/11/2017
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
170 mm x 244 mm
Gewicht:
648 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 114 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.