Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
VeriSM: Unwrapped and Applied, the second volume within the VeriSM series, extends the Foundation information to application within the digitally transforming organization. Concrete information around what a digital transformation "looks like" and its implications for the entire organization, especially the people, is the focus of the first half of the book. How to strategically design and deliver the necessary organizationally-wide changes is carefully presented with supporting case studies from early adopters. The second half of the book "operationalizes" the VeriSM model - walking through the development, maintenance and use of the Management Mesh through the steps to deliver a new or changed product or service. Within this section, a case study is used to illustrate how to apply the model at each stage and the defines the expected outcomes for each stage. Implications for the entire organization are stressed throughout the entire volume, reinforcing the concepts of enterprise strategy tying together the organizational capabilities to produce consumer-focused products and services.