Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
«Una visión fascinante sobre cómo los consumidores perciben los logos, los anuncios, las marcas y los productos.» TimesEn un mundo obsesionado por cre...Lees meer
WALL STREET JOURNAL Bestseller A humorous yet practical five-step guide to ridding ourselves--and our companies--of bureaucratic bottlenecks and red t...Lees meer
Was wissen wir eigentlich wirklich darüber, warum wir kaufen, was wir kaufen? Niemand hat bisher erschlossen, was genau in unserem Gehirn passiert, we...Lees meer
Waarheid en leugens over ons koopgedrag Hoeveel weten we over ons koopgedrag? Wat stuurt werkelijk ons koopgedrag in een wereld waarin we constant doo...Lees meer
Expert en transformation des entreprises, l'auteur propose une méthode pour éliminer les pertes de temps et de productivité liées à la bureaucratie et...Lees meer
Das "Next Big Thing" ist die "Small Data Revolution" Die führenden Marken der Welt buchen ihn, um herauszufinden, wie ihre Kunden ticken. Martin Linds...Lees meer
¿Cuánto sabemos acerca de por qué compramos? Un anuncio cautivador, un eslogan llamativo? Lindstrom presenta los sorprendentes e innovadores hallazgos...Lees meer
Echas un vistazo a tu correo electrónico y descubres que te han incluido en una conversación que ya tiene más de ciento cincuenta mensajes. Estás en t...Lees meer
Praise and Reviews "This is a must read book... Lindstrom provides fascinating stories taking you into the mental and emotional life of this new gener...Lees meer
Sie brauchen eine Kettensäge, um Ihr neues Paar Kopfhörer aus der Verpackung zu holen? Ihr achtes Zoom-Meeting des Tages friert immer wieder ein und w...Lees meer
Martin Lindstrom, one of Time Magazine's 100 Most Influential People in The World and a modern-day Sherlock Holmes, harnesses the power of "small data...Lees meer
Waarom moet je een simpel plan in tienvoud indienen en gaan plastic verpakkingen nooit makkelijk open? Lindstrom zoekt het gezond verstand van organis...Lees meer
Sie brauchen eine Kettensäge, um Ihr neues Paar Kopfhörer aus der Verpackung zu holen? Ihr achtes Zoom-Meeting des Tages friert immer wieder ein und w...Lees meer
Waarom moet je een simpel plan in tienvoud indienen en gaan plastic verpakkingen nooit makkelijk open? Lindstrom zoekt het gezond verstand van organis...Lees meer
En un mundo obsesionado por crear nuevas tendencias, el gurú del comportamiento neurológico del consumidor Martin Lindstrom ha desarrollado un método ...Lees meer
Martin Lindstrom wordt ingehuurd door de toonaangevendste merken ter wereld om uit te vinden wat hun klanten drijft. Hij besteedt 300 nachten per jaar...Lees meer
WALL STREET JOURNAL Bestseller A humorous yet practical five-step guide to ridding ourselves—and our companies—of bureaucratic bottlenecks and red tap...Lees meer
That gratifying new car smell is actually a manufactured "new car" aroma. The sound of Kellogg's cornflakes crunching in our mouths is created in soun...Lees meer
The definitive book on sensory branding, shows how companies appeal to consumers' five senses to sell products. Did you know that the gratifying smell...Lees meer
¿Cuánto sabemos acerca de por qué compramos? Un anuncio cautivador, un eslogan llamativo, un jingle pegadizo? En Buyology, Lindstrom presenta los sorp...Lees meer
Marketing visionary Martin Lindstrom has been on the front lines of the branding wars for over twenty years. In Brandwashed, he turns the spotlight on...Lees meer
Most anti-smoking campaigns inadvertently encourage people to smoke. The scent of melons helps sell electronic products. Subliminal advertising may ha...Lees meer
NEW YORK TIMES BESTSELLER - "A fascinating look at how consumers perceive logos, ads, commercials, brands, and products."-- Time How much do we know a...Lees meer