Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In ‘Hoe komen ze erop?’ laat bedrijfscoach Martin Lindstrom zien dat bedrijven vaak zo druk in de weer zijn met bijzaken, dat ze het gezond verstand uit het oog verliezen. Dit leidt tot kostbare en tijdrovende frustraties. Zoals eindeloos durende presentaties die in vijf minuten samengevat hadden kunnen worden, doorgeslagen processen en zogenaamd slimme tools die niet functioneren. Het levert niet alleen ongelukkige medewerkers op, maar ook gebruiksonvriendelijke producten en diensten, en dus ontevreden klanten.
Lindstrom neemt je in ‘Hoe komen ze erop?’ mee langs talloze en vaak hilarische voorbeelden uit de praktijk, waar de logica ver te zoeken is. Hij laat zien hoe er in iedere organisatie veel te verbeteren valt en hoe je bedrijven in vijf stappen kunt ontdoen van
bureaucratische rompslomp. Het levert een onderhoudend boek vol eyeopeners op, dat uitnodigt om met een kritische blik naar je eigen organisatie te kijken.