Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Books, scholarly journals, business information, and professional information play a pivotal role in the political, social, economic, scientific, and ...Lees meer
This book analyzes the dynamic growth of the scholarly publishing industry in the United States during 1939-1946, a critical period in the business hi...Lees meer
From the late 1930s until December 7, 1941, isolationism and an antipathy toward war in Europe were strong political currents in the US. However, once...Lees meer
The financial, technological, and institutional challenges facing scholarly presses are more critical now than they have ever been. Sales channels hav...Lees meer
Is publishing a cultural or commercial endeavor? Drawing on extensive data sets and applying the theoretical tools of both sociology and economics, Th...Lees meer
The Book Publishing Industry focuses on consumer books (adult, juvenile, and mass market paperbacks) and reviews all major book categories to present ...Lees meer
For decades, university presses and other scholarly and professional publishers in the United States played a pivotal role in the transmission of scho...Lees meer
For decades, university presses and other scholarly and professional publishers in the United States played a pivotal role in the transmission of scho...Lees meer
This book analyzes the various economic and marketing strategies utilized by the five major STM commercial scholarly journal publishers since 2000. Th...Lees meer
From the late 1930s until December 7, 1941, isolationism and an antipathy toward war in Europe were strong political currents in the US. However, once...Lees meer
Books, scholarly journals, business information, and professional information play a pivotal role in the political, social, economic, scientific, and ...Lees meer
This book explores the college textbook publishing industry, from its inception in medieval universities, through the late 20th century, to the presen...Lees meer
This book explores the recent history and future directions of scholarly publishing in the humanities in the United States from a marketing and commun...Lees meer