Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Der Horfunk steht in der offentlichen und wissenschaftlichen Diskussion meist im Schatten des Fernsehens, obwohl er ebenso stark genutzt wird und noch...Lees meer
Der Theorieentwurf zu einer Okonomie der Aufmerksamkeit, ursachlich durch Georg Franck verantwortet, sorgte zum Ende der neunziger Jahre fur vielfalti...Lees meer
Die digitalen Veranderungen sind in der Printwelt unubersehbar. Die Druck- und Verlagsbranche hat sich mittlerweile darauf eingestellt. Prinzipiell ha...Lees meer
In der Medienbranche wird viel uber einen "grassierenden Ideenklau" in Bezug auf innovative publizistische Konzepte wie etwa neuartige TV-Formate oder...Lees meer
Kann es wirksamen Medienwettbewerb geben, oder versagt der Markt bei Medien? Welche Medienvielfalt bringt der Markt hervor? Dies sind Grundfragen der ...Lees meer
Das Werk arbeitet heraus, was erfolgreiche Unternehmen in den Teilmärkten Zeitung, Zeitschrift, TV und Internet auszeichnet und fundiert dies theoreti...Lees meer
Dieser Band versammelt Beitrage, die auf die wissenschaftliche Definition von Medienanalyse eingehen, Methoden der Praxis vorstellen und erproben, von...Lees meer