Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This special issue, featuring contributions from top scholars including former editors of top journals in marketing, will assemble a set of current, c...Lees meer
This volume provides case studies, analysis and frameworks, reviews key studies and techniques, offers theoretical explanations, identifies unanswered...Lees meer
Measurement in Marketing is built to provide a state-of-the-art discussion of current topics in measurement and deepen readers' appreciation of the fu...Lees meer
Provides articles by the marketing field's leading researchers and academicians. This work includes chapters that are not only theoretically rigorous ...Lees meer
Establishing, expanding and leveraging brand meaning is critically important yet exceedingly complex. Successful brand meaning management is foundatio...Lees meer
This special issue of Review of Marketing Research is unique in that it contains articles by marketing legends in their own words. Presented in alphab...Lees meer
In their 2004 article "Evolving to a new dominant logic for marketing," Vargo and Lusch established the related principles that value is always co-cre...Lees meer
Edited by Naresh K. Malhotra, this volume of Review of Marketing Research delivers a high powered range of articles from leading researchers and unive...Lees meer
Contains articles by marketing field's researchers and academicians. This book includes literature reviews, methodologies, empirical studies, trends, ...Lees meer
Providing state-of-the-art articles by the marketing field's leading researchers and academicians, the volumes in this annual series include approxima...Lees meer
The Review of Marketing Research annual series provides articles by the marketing field's leading researchers and academicians. RMR publishes long cha...Lees meer
Review of Marketing Research pushes the boundaries of marketing-broadening the marketing concept to make the world a better place. Here, leading schol...Lees meer
Marketing in a Digital World consists of nine essays on how the digital revolution has affected marketing theory and practice. Leading marketing schol...Lees meer
Part of "The Review of Marketing Research" annual series that provides articles by the marketing field's leading researchers and scholars. The series ...Lees meer
This volume of Review of Marketing Research (RMR) focuses on Shopper Marketing and the Role of In-Store Marketing. The chapters draw from academic res...Lees meer