• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Review of Marketing Research

Hardcover | Engels | Review of Marketing Research | nr. 10
€ 312,95
+ 625 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Edited by Naresh K. Malhotra, this volume of Review of Marketing Research delivers a high powered range of articles from leading researchers and universities. The issue provides insights of interest to marketers throughout the discipline. Topics covered include a critical review on consumer experience and experimental marketing, designing and pricing digital content products/ services and nation equity. Authors include senior Chaired professors from such prestigious institutions as Wharton and Columbia. This volume adds to the already formidable body of knowledge built up by this highly respected book series.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
306
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 10

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781781907603
Verschijningsdatum:
26/06/2013
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
155 mm x 231 mm
Gewicht:
635 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 625 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.