Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Deaf children are not hearing children who can't hear. Beyond any specific effects of hearing loss, as a group they are far more diverse than hearing ...Lees meer
In Approaches to Social Research: The Case of Deaf Studies, Alys Young and Bogusia Temple explore the relationship between key methodological debates ...Lees meer
In The Gestural Origin of Language, Sherman Wilcox and David Armstrong use evidence from and about sign languages to explore the origins of language a...Lees meer
How can parents and teachers most effectively support the language development and academic success of deaf and hard-of-hearing children? Will using s...Lees meer
Teaching Deaf Learners: Psychological and Developmental Foundations explores how deaf students (children and adolescents) learn and the conditions tha...Lees meer
Historically, research on spoken language testing dates back to the late 1920s with the majority of work starting around the time of World War II. In ...Lees meer
Over the past decade, a significant body of work on the topic of deaf identities has emerged. In this volume, Leigh and O'Brien bring together scholar...Lees meer
Edited by Stephanie W. Cawthon and Carrie Lou Garberoglio, Research in Deaf Education: Contexts, Challenges, and Considerations is a showcase of insig...Lees meer
What is the impact of an infant's diminished hearing on the infant and its parents? How does communication develop in cases of diminished hearing? How...Lees meer
More the 1.46 million people in the United States have hearing losses in sufficient severity to be considered deaf; another 21 million people have oth...Lees meer
Deaf Cognition examines the cognitive underpinnings of deaf individuals' learning. Marschark and Hauser have brought together scientists from differen...Lees meer
This volume presents the latest research from internationally recognized researchers and practitioners on language, literacy and numeracy, cognition, ...Lees meer
There is a robust body of knowledge suggesting that early language and literacy experiences significantly impact on future academic achievement. In co...Lees meer
If teachers want to educate deaf learners effectively, they have to apply evidence-informed methods and didactics with the needs of individual deaf st...Lees meer
Education in general, and education for deaf learners in particular, has gone through significant changes over the past three decades. And change cert...Lees meer
Throughout history there have been efforts to help deaf children develop spoken language through which they could have full access to the hearing worl...Lees meer
The use of sign language has a long history. Indeed, humans' first languages may have been expressed through sign. Sign languages have been found arou...Lees meer
Co-enrollment programming in deaf education refers to classrooms in which a critical mass of deaf and hard-of-hearing (DHH) students is included in a ...Lees meer
Deaf and hard-of-hearing individuals develop their identities within environments that convey and reinforce preconceived assumptions of disability and...Lees meer
In Bilingualism and Bilingual Deaf Education , volume editors Marc Marschark, Gladys Tang, and Harry Knoors bring together diverse issues and evidence...Lees meer
What does it mean to engage in Deaf Studies and who gets to define the field? What would a truly deaf-led Deaf Studies research program look like? Wha...Lees meer