Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Is inquiry-guided learning a universal answer for various teaching and learning ills in higher education? With eight institutional case studies drawn ...Lees meer
This issue draws on the expertise of librarians and faculty to highlight the central role of information literacy in higher education. The authors sho...Lees meer
Early discussions of classroom incivility have focused primarily on student behavior that rises to the level of incivility. This issue adds another pe...Lees meer
This volume addresses the limitations of an instrumental perspective on collaboration and explores why stakeholders in higher education should refocus...Lees meer
This issue brings into sharp focus the complex role college and university faculty play in shaping the persistence and departure decisions of undergra...Lees meer
As a result of rapid changes affecting higher education, educators face continuing challenges to meet their responsibilities and must reevaluate their...Lees meer
During the past decade there has been an increased interest in how members of the "first-world" countries cope with growing demands on their time, ove...Lees meer
This issue is the first major publication on teaching with laptops in the classroom. Its primary purpose is to show that university instructors make p...Lees meer
Given the state of information on the academic experience in general and on the pedagogical strategies and strengths of faculty of color in particular...Lees meer
This volume will appeal to new and experienced practitioners of multicultural teaching. It offers documented illustrations of how such teaching is des...Lees meer
The quality of undergraduate education in science, technology, engineerig, and mathematics (STEM) fields has been a national concern since the time of...Lees meer