Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Provides an overview of extant research on loyalty programs, derives generalizations on the effectiveness and best design of loyalty programs, and hig...Lees meer
Sheds light on the relevance and importance of hope to consumer behaviour. The authors explore the conceptual meaning of hope and a definition of hope...Lees meer
Reviews current models, offers a typology, and examines the fundamental question of whether a customer equity orientation can put a firm in a competit...Lees meer
Reviews the classic issue of product taste testing based on recent advancements made in psychology, neuroscience, and marketing, on how sensory cues a...Lees meer
Focuses on the consumer side of the market, on what is known about how consumers search for needed information, and on how this impacts the behaviour ...Lees meer
Examines the extent to which word-of-mouth communication (WOM) plays a complementary and/or substitute role with regard to advertising. A review of th...Lees meer
Addresses the topic of marketing management support systems, which are computer-enabled devices that help marketers to make better decisions. Marketin...Lees meer
Reviews current academic research on this nascent topic with a focus on future practical and research opportunities. The book is organised according t...Lees meer
Proposes an expanded view of the jazz metaphor in a broadened perspective that embraces a wide range of possibilities in organisational, management, a...Lees meer