Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Sense and Nonsense of Consumer Product Testing

How to Identify whether Consumers are Blindly Loyal?

Priya Raghubir, Tyzoon T. Tyebjee, Lin Ying-Ching
€ 64,45
+ 128 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Reviews the classic issue of product taste testing based on recent advancements made in psychology, neuroscience, and marketing, on how sensory cues affect product judgments. The authors examine the implications that the five different sensory modalities interact with each other, rather than exert independent influences.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
62
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781601982629
Verschijningsdatum:
24/09/2009
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
102 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 128 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.