Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
What do you do when problems occur? How do you respond to difficult or negative situations? The way we respond to problems or negative situations can ...Lees meer
Conflict is a part of life and it often plays a major role in business as well. No matter how hard you might try, you will never eliminate all conflic...Lees meer
Customer Service Skills are among the most sought after skills in the world today. Known to make people more productive and businesses more successful...Lees meer
No two people are exactly the same and if you try and use the same approach with everyone you will not be successful! Learn how to quickly discover th...Lees meer
The telephone can be your greatest friend or your worst enemy. It all depends on how you use it! You would be surprised at the number of times the tel...Lees meer
Repairing the equipment is just part of the job for a good technician. You must also "repair" the relationship with the customer. Customer Service Tra...Lees meer
If you are starting a new career or trying to grow your existing career, then Career Building & Development is the perfect book for you. Most people i...Lees meer
Frontline Personnel are the people who interact with our customers each and every day. They are our first line of contact and very often how they inte...Lees meer