• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Conflict Resolution Skills E-BOOK

Customer Service Training Series, #3

Kimberly Peters
€ 7,49
+ 7 punten
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

Conflict is a part of life and it often plays a major role in business as well. No matter how hard you might try, you will never eliminate all conflict.

But conflict in itself is not always bad. In fact, many customers have become customers for life because of how a conflict or problem was handled by the business or individual.

Conflict Resolution Skills will give you the information and skills you need to resolve conflicts quickly and easily and help you create customers for life.

The Customer Service Training Institute has been creating Customer Service Training manuals and materials for over 25 years and their manuals have been used by individuals and businesses of all sizes.

Their manuals are easy and enjoyable to read and require no specialized knowledge or background. Let us put our experience and expertise to work for you!

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781516354016
Verschijningsdatum:
22/07/2015
Uitvoering:
E-book
Formaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 7 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.