Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Online Consumer Psychology addresses many of the issues created by the Internet and goes beyond the topic of advertising and the Web to include topics...Lees meer
This edited volume discusses contributions the field of social cognition makes to advertising and consumer psychology--including models of persuasion,...Lees meer
Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy, a book in the Advertising and Consumer Psychology series sponsored by the Society for Consumer...Lees meer
This edited volume--sponsored by the SCP and similar to Schumann/Thorson "Advertising and the World Wide Web (`99)"--contains historical and theoretic...Lees meer
This is a scholarly book on Sports Marketing and a book in the Advertising and Consumer Psychology Series sponsored by the Society of Consumer Psychol...Lees meer
This book explores how traditional retailing operates in the new competitive environment of a combined e-tailing and brick and mortar marketplace. In ...Lees meer
This book showcases papers presented at the annual Advertising and Consumer Psychology Conference. The contributors -- active scholars with both pract...Lees meer
The purpose of Creating Images and the Psychology of Marketing Communication is to advance the understanding of the concept of image as it is applied ...Lees meer
The tenth annual Advertising and Consumer Psychology Conference held in San Francisco focused on branding -- a subject generating intense interest bot...Lees meer
This volume grew out of the annual Advertising and Consumer Psychology conference sponsored by the Society for Consumer Psychology. Representing a col...Lees meer
This volume synthesizes and advances existing knowledge of consumer response to visuals. Representing an interdisciplinary perspective, contributors i...Lees meer
This book explores how traditional retailing operates in the new competitive environment of a combined e-tailing and brick and mortar marketplace. In ...Lees meer