• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Mens & Maatschappij
  4. Sociologie
  5. Brick & Mortar Shopping in the 21st Century

Brick & Mortar Shopping in the 21st Century

€ 79,95
+ 159 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book explores how traditional retailing operates in the new competitive environment of a combined e-tailing and brick and mortar marketplace. In drawing together the cutting-edge research of a global group of experts in the field of consumer behavior, this volume addresses questions such as: which psychological theories can provide insights into why so many consumers still flock to traditional shopping environments? What situational factors promote or inhibit 'physical' shopping? Which methodologies best capture moderators and mediators of various shopping behaviors?

This volume advances the field of consumer psychology by covering the e-tail vs. traditional retail discussion from a 21st Century perspective. Topics include:

  • experiential retail
  • mood and cognition effects during shopping
  • new findings relevant to retail strategy
  • methodological innovations for studying shopping
  • social identity variables that impact shopping
  • third party influences on shopping decisions
  • synergies between brick and mortar retailers and their electronic counterparts.

This volume will be of interest to both marketing professionals and graduate students in the areas of advertising, retailing, consumer behavior, marketing communications and psychology.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
332
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780805863642
Verschijningsdatum:
1/10/2007
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
154 mm x 227 mm
Gewicht:
453 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 159 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.