Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Increased competition in the global marketplace has created enormous pressure on system implementation, particularly in the field of marketing. System...Lees meer
Globalization has expanded the options for building brand strategies through social media, the internet, and in conventional approaches. Amidst increa...Lees meer
This book discusses competitive market dynamics explain contextual market entropy caused because of swift changes in the innovation and technology sce...Lees meer
Trends in cleaner business decisions have resulted in sustainable business models involving society, stakeholders, and consumers. Sustainable choices ...Lees meer
Challenge-based research focuses on addressing societal and environmental problems. One way of doing so is by transforming existing businesses to prof...Lees meer
This book critically examines the evolution of marketing scholarship over generations from Marketing 1.0 to 4.0. It argues that most firms look to gai...Lees meer
Categorically reviews the theories of communication, best practices in social media and previous research, and analyzes the corporate involvement towa...Lees meer
Globalization has expanded the options for building brand strategies through social media, the internet, and in conventional approaches. Amidst increa...Lees meer
Globalization has pushed the use of technology in business with advancing information and communication technology becoming a key factor in the future...Lees meer
This book provides an introduction to the concept of entrepreneurship and entrepreneurial business management. It covers many elements of the entrepre...Lees meer
This book analyzes the impact of entrepreneurship, technology, and innovation on meeting chronic and recurring social challenges, such as poverty, gen...Lees meer
Categorically reviews the theories of communication, best practices in social media and previous research, and analyzes the corporate involvement towa...Lees meer
This book discusses the attributes of inclusive business by engaging people (customers and stakeholders) in creating social and customer values and en...Lees meer
The discussion in this book provides an introduction to the concept of entrepreneurship and entrepreneurial business management. The author covers man...Lees meer
This book discusses qualitative research modeling and new approaches of qualitative data collection, interpretation of results, reporting, and derivin...Lees meer
This book distinctively presents nine thematic discussions with real examples of small and large companies across the geographic destinations. Among m...Lees meer
This book critically examines the evolution of marketing scholarship over generations from Marketing 1.0 to 4.0. It argues that most firms look to gai...Lees meer
This book distinctively presents nine thematic discussions with real examples of small and large companies across the geographic destinations. Among m...Lees meer
This book discusses the analysis of consumer behavior as a fundamental tool to build agility in business models and strategies. Exploring recent scien...Lees meer
This book critically examines and analyzes the classical and neoclassical behavioral theories in reference to consumer decision-making across the busi...Lees meer
Examines how consumer behaviour is influenced in emerging markets by the marketing strategies of global firms and analyses its impact on market, cultu...Lees meer
This book discusses the analysis of consumer behavior as a fundamental tool to build agility in business models and strategies. Exploring recent scien...Lees meer
This book discusses the three facets of the design-cube identified as design-to-market, design-to-society, and design-to-value through theoretical fou...Lees meer
Challenge-based research focuses on addressing societal and environmental problems. One way of doing so is by transforming existing businesses to prof...Lees meer