• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Decisions in International Trade and Logistics

Corporate Diplomacy, Strategies, and Operations

Rajagopal, Vladimir Zlatev
Hardcover | Engels
€ 158,45
+ 316 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book is a comprehensive exploration of decision-making in the realm of international trade and logistics operations. It covers complex elements of market management analyzing economic, management, and behavioral theories and applications like macro and micro-economic theories, international financial strategies, PESTEL (political, economic, social, technological, environmental, and legal) factors, modes of entry, export-import strategies, marketing-mix strategies, and organizational design for doing international business. This book blends both global and regional focuses across continents and selected countries. The convergence of divergent factors in decision-making on trade negotiations and logistics choices constitute the broad focus of the book besides the discussion on new concepts and management practices. The book has chapters spread over three parts comprising fundamentals of international trade, preparation for logistics, and unveiling strategic choices.

The book connects to the learning concepts of knowing-doing-being through simulations platforms. Chronological data on exports and imports of selected countries has been provided in chapters to support the discussions on the changing trends of international trade. This book serves as a comprehensive guide for researchers and students. It provides a nuanced assessment of market transitions, offering strategic insights into the complex landscape of contemporary business management.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
214
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783031833748
Uitvoering:
Hardcover
Afmetingen:
148 mm x 210 mm
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 316 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.