Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Cet ouvrage aborde la nécessité de conquérir et de conserver les compétences dans une entreprise. Il présente une méthodologie inspirée du marketing e...Lees meer
L'empowerment, ou pouvoir d'agir, est un concept né aux Etats-Unis au début du XXe siècle. Les auteurs transposent ses principes dans le contexte du m...Lees meer
Cet ouvrage aborde la nécessité de conquérir et de conserver les compétences dans une entreprise. Il présente une méthodologie inspirée du marketing e...Lees meer
L'empowerment, ou pouvoir d'agir, est un concept né aux Etats-Unis au début du XXe siècle. Les auteurs transposent ses principes dans le contexte du m...Lees meer
Qu'est-ce que l'empowerment ? Pourquoi devient-il indispensable à la réussite des entreprises ? Comment procéder à sa mise en place ? Comment donner a...Lees meer
Marketing RH ¤ Quels sont votre positionnement et votre promesse de recruteur et d'employeur ? ¤ Savez-vous que la marque employeur et la e-réputation...Lees meer