Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
¤ 80 % des salariés apprécient leurs relations de travail. ¤ Seulement 49 % des salariés estiment que leur direction est attentive à ses collaborateur...Lees meer
L'exigence de service s'impose à toute entreprise et organisation. Sans service, à moins d'une offre unique ou révolutionnaire, le client préfèrera ra...Lees meer
L'auteur, fondateur de l'Association du printemps de la convivialité, propose sa vision d'une entreprise plus conviviale : comment faire partager le p...Lees meer
Manager au XXI e siècle Sensibiliser dirigeants, managers et DRH aux grandes mutations de la société et leur donner de nouvelles pistes pour faire évo...Lees meer
L'entreprise/organisation du XXI e siècle pour être durable doit être efficace. Mais elle doit aussi répondre aux attentes de plus en plus fortes de s...Lees meer
Un guide complet qui accompagne le lecteur pas à pas dans la mise en œuvre d'une démarche qualité. Une démarche précise en 4 étapes (état des lieux, l...Lees meer
La communication interne est au cœur du management. Savoir conjuguer les dissemblances, développer l'innovation, maîtriser la complexité, tel est le s...Lees meer
Sous ce titre est présenté un recueil des soins urgents ou non, des manoeuvres thérapeutiques et des investigations tels qu'on les pratique de nos jou...Lees meer
Analyse de dix tendances de la société contemporaine ayant une incidence sur le monde du travail et plus particulièrement sur le management des organi...Lees meer