Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Strategic Account Strategy is designed to help corporations and businesses develop key/strategic and global account programs, and for individual key/s...Lees meer
Frameworks for Market Strategy helps students understand how to develop and implement a market strategy and how to manage the marketing process. Marke...Lees meer
Managing Global Accounts will help you address the issues of dealing with global customers. As globalization takes hold several things happen; custome...Lees meer
In The Front-Line Sales Manager - Field General, our perspective is very straightforward. We believe the firm succeeds or fails based on the performan...Lees meer
The vastly increased level of competitive intensity faced by corporations and the increased costs of selling have radically changed the nature of the ...Lees meer
At 668 pages and 26 chapters , Managing Marketing in the 21 st Century is about understanding how to develop market strategy and manage the marketing ...Lees meer
Customers Win, Suppliers Win: Lessons from One of IBM's Most Successful Strategic Account Managers by Noel Capon and Gus Maikish vividly draws account...Lees meer
Frameworks for Market Strategy helps students understand how to develop and implement a market strategy and how to manage the marketing process. Marke...Lees meer
At 668 pages and 26 chapters , Managing Marketing in the 21 st Century is about understanding how to develop market strategy and manage the marketing ...Lees meer
Customers Win, Suppliers Win: Lessons from One of IBM's Most Successful Strategic Account Managers by Noel Capon and Gus Maikish vividly draws account...Lees meer
At 446 pages and 26 chapters , Capon's Marketing Framework 4th Edition is shortened version of Managing Marketing in the 21st Century, 4 th Edition . ...Lees meer
The perfect supplementary text for any global account management course! In recent years, many corporations large and small, based in many countries a...Lees meer
At 186 pages and 20 chapters , Capon's Marketing Essentials provides the essence of marketing. Developed by popular request, Capon's Marketing Essenti...Lees meer
A groundbreaking guide to increasing sales and profits by reestablishing the primacy of marketing, from three leading experts. Why are some companies ...Lees meer