Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Managing Global Accounts

Noel Capon
Paperback | Engels
€ 72,95
+ 145 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Managing Global Accounts will help you address the issues of dealing with global customers. As globalization takes hold several things happen; customers are more demanding and sophisticated, competition gets tougher, business is more complex and fast changing, and highly competent global account managers are in short supply. The managerial challenges of competing in a global world are more difficult in orders of magnitude than competing domestically. Life is especially tough when the corporation is not centrally focused on the global customer when corporate personnel across functions and around the world do not get it.

To get it means understanding at a visceral level that success or failure with global customers maybe synonymous with success or failure of the entire enterprise. Unless all employees are focused in the firms relationship with its global customers, competitors that do get it will surpass them. Indeed, competitive advantage based on building global supplier customer relationships may be longer-lasting than competitive advantage based on products or services. Companies cancel products but they less easily cancel people, especially those that have served them well. But the promise of long-run sustainable competitive advantage can be secured only if the firm truly focuses in serving the global customer. No matter where they are located, all firm employees must understand they are competing in a global world and that success with global customers is the Holy Grail. They must throw off the shackles of ethno-centrism and nationalism acquired in their youths, and embrace the global challenge. Not only should they defend their turf against global competitors but they must do what they can to make their global customers succeed. In pursuing this goal, they may develop a global account management system that in itself becomes a competitive advantage.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
280
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780979734434
Verschijningsdatum:
1/06/2008
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
376 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 145 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.