Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Social marketing, a field first introduced by Philip Kotler and Gerald Zaltman in a pioneering article in the Journal of Marketing in 1971, uses marke...Lees meer
Policymaking for Citizen Behavior Change is designed to demonstrate the ways in which social marketing can be an effective and efficient tool to chang...Lees meer
The Practice of Managerial Leadership describes the comprehensive, science-based set of principles and practices called Requisite Organization, develo...Lees meer
Social marketing, a field first introduced by Philip Kotler and Gerald Zaltman in a pioneering article in the Journal of Marketing in 1971, uses marke...Lees meer
Successful social marketing holds the power to change the world. For almost two decades, Social Marketing: Behavior Change for Social Good has been th...Lees meer
Social Marketing: Behavior Change for Good, 7th Edition is the definitive guide for designing and implementing memorable social marketing campaigns. A...Lees meer
The Practice of Managerial Leadership describes the comprehensive, science-based set of principles and practices called Requisite Organization, develo...Lees meer
Social marketing is a discipline unfamiliar to many policymakers, often confused with the more frequently applied and studied fields of social media, ...Lees meer