• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Policymaking for Citizen Behavior Change

A Social Marketing Approach

Nancy R Lee
Hardcover | Engels
€ 188,95
+ 377 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Policymaking for Citizen Behavior Change is designed to demonstrate the ways in which social marketing can be an effective and efficient tool to change citizens' behavior, and how to advocate for and support its appropriate application. Examining a variety of social marketing cases and tools, including more than 40 success stories, this text is core reading for current policymakers, as well as all those studying and practicing social marketing, particularly in the public sector.  It's also worthwhile supplementary reading for those studying public policy, public administration, environmental justice, public health, and other programs on how to effect social change.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
184
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138695993
Verschijningsdatum:
10/08/2017
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
444 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 377 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.