Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Shows how transgression of objectivity helps to understand how scientific progress is at a crossroads Accounts how the science education community con...Lees meer
This book develops a theoretical framework for introducing students to “science in the making” — scientific practice imbued with arguments, controvers...Lees meer
How teachers view the nature of scientific knowledge is crucial to their understanding of science content and how it can be taught. This book presents...Lees meer
This book explores the relationship between the content of chemistry education and the history and philosophy of science (HPS) framework that underlie...Lees meer
This book argues that the traditional image of Feyerabend is erroneous and that, contrary to common belief, he was a great admirer of science. It show...Lees meer
This book argues that the traditional image of Feyerabend is erroneous and that, contrary to common belief, he was a great admirer of science. It show...Lees meer
This book explores the relationship between the content of chemistry education and the history and philosophy of science (HPS) framework that underlie...Lees meer
It is generally believed that doing science means accumulating empirical data with no or little reference to the interpretation of the data based on t...Lees meer
Shows how transgression of objectivity helps to understand how scientific progress is at a crossroads Accounts how the science education community con...Lees meer
This book presents an overview of the history and philosophy of science, explores its methodological and educational implications, and develops innova...Lees meer
This book discusses how to improve high school students' understanding of research methodology based on alternative interpretations of data, role of c...Lees meer
This book is about how students are taught the periodic table. It reviews aspects of the periodic table's development, using the history and philosoph...Lees meer