Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This text brings together the key quantitative concepts and techniques which are central for the contemporary management of the marketing function. It...Lees meer
Fully revised and updated, Problems in Marketing includes over 50 new problems. This varied and challenging collection of problems has been written as...Lees meer
Bringing to life the most widely used quantitative measurements and statistical techniques in marketing, this book is packed with user-friendly descri...Lees meer
Traditional narratives on strategic management no longer fulfil the needs of students, practitioners, consultants and business owners operating within...Lees meer
Fully revised and updated, Problems in Marketing includes over 50 new problems. This varied and challenging collection of problems has been written as...Lees meer
Worldwide Casebook in Marketing Management comprises a large collection of case studies in marketing and business management. It covers a huge array o...Lees meer
Traditional narratives on strategic management no longer fulfil the needs of students, practitioners, consultants and business owners operating within...Lees meer
Contemporary Issues in Marketing provides an innovative approach to learning about key marketing concepts based on a collaboration with Marketing Week...Lees meer
To gain the most competitive edge, marketers must continually optimize their promotional strategies. While the adult population is a prominent target,...Lees meer