Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Originally published in 1977, Psychology for the Classroom is offered as an aid to people who are learning themselves and helping other people to lear...Lees meer
Originally published in 1980, this title considers the relationship between feeling able to cope and being able to learn - that is, the interdependenc...Lees meer
Originally published in 1977, Psychology for the Classroom is offered as an aid to people who are learning themselves and helping other people to lear...Lees meer
Originally published in 1980, this title considers the relationship between feeling able to cope and being able to learn - that is, the interdependenc...Lees meer
Children think in a different way to adults. They also think differently at different ages. This book, originally published in 1984, studies the growt...Lees meer
Children think in a different way to adults. They also think differently at different ages. This book, originally published in 1984, studies the growt...Lees meer