Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Written by respected marketing academics, this popular textbook extends beyond a basic psychological approach to Consumer Behaviour by providing a mor...Lees meer
How are brands created? How can their value be measured? Explore these areas and more with this clear and concise brand management textbook. Brand Man...Lees meer
Written by respected marketing academics, this popular textbook extends beyond a basic psychological approach to Consumer Behaviour by providing a mor...Lees meer
Extending beyond a basic psychological approach to Consumer Behaviour, this text provides an empirical understanding of the subject and will be of par...Lees meer
Brand management is firmly established as a core business and marketing activity, whilst the study of how consumers react to brands is evolving global...Lees meer
How are brands created? How can their value be measured? Explore these areas and more with this clear and concise brand management textbook. Brand Man...Lees meer
Products in fast moving consumer goods categories come as different variants such as pack-sizes, pack-types, flavours, forms, formulae, etc. These var...Lees meer
Extending beyond a basic psychological approach to Consumer Behaviour, this text provides a more empirical understanding of the subject to help studen...Lees meer