Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
'A serious, thoughtful consumer behaviour text that focuses on substance rather than what′s fashionable in academic circles.' Professor Byron Sharp, Ehrenberg-Bass Institute, University of South Australia
'A thought-provoking text that challenges readers to consider consumer behaviour in new and refreshing ways and reflect on routine behaviours that occupy so much of daily life - buying brands, patronising stores, watching adverts, making recommendations.' Professor Mark Uncles, Deputy Dean, Australian School of Business, University of New South Wales
Written by respected marketing academics, this popular textbook extends beyond a basic psychological approach to Consumer Behaviour by providing a more empirical understanding of the subject, helping students grasp marketing applications at both individual and market levels.
The fourth edition maintains a strong focus on research, particularly quantitative methods, helping higher-level students develop analytical and evidence-based thinking for success in scholarly and industry-based marketing research. The textbook contains new examples, exercises and research findings, along with recent advancements in the digital environment.
Suitable for upper undergraduate and postgraduate students taking courses in consumer behaviour, as well as doctoral candidates with a focus on consumer behaviour.
Robert East is Emeritus Professor at Kingston University London, UK.
Jaywant Singh is Professor of Marketing at Southampton Business School, University of Southampton, UK.
Malcolm Wright is Professor of Marketing at Massey University, New Zealand. Marc Vanhuele is Professor of Marketing at HEC Paris, France.