Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Cet ouvrage regroupe une sélection de textes issus des publications de l'Institut Stratégie et innovation dans les services (ISIS), qui rendent compte...Lees meer
Exploration des différents enjeux et conséquences engendrés par l'innovation dans les activités de service. Plusieurs axes sont abordés : l'émergence ...Lees meer
Associer la maîtrise des coûts à la qualité et à la rapidité de la réponse aux demandes des utilisateurs, coordonner l'offre et la demande, tel est l'...Lees meer
Réalisé à partir d'une vaste étude internationale des principales stratégies de développement et des grandes innovations en matière de services, cet o...Lees meer
Cet ouvrage regroupe une sélection de textes issus des publications de l'Institut Stratégie et innovation dans les services (ISIS), qui rendent compte...Lees meer
Présentation des raisons d'être de la logistique, domaine désormais stratégique dans un monde hautement concurrentiel : évaluation des coûts et de la ...Lees meer
L'influence du dialogue sur les relations et l'expérience client La multiplication des publications de toutes sortes, événements, ateliers consacrant ...Lees meer
La prise en compte des besoins et des attentes du client à travers le dialogue est au coeur de la relation client et oriente les choix stratégiques et...Lees meer