Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Creativity and Advertising develops novel ways to theorise advertising and creativity. Arguing that combinatory accounts of advertising based on repre...Lees meer
Questions of privacy are critical to the study of contemporary media and society. When we're more and more connected to devices and to content, it's i...Lees meer
Combining established theory with original analysis, this book provides a clear account of the social benefits and drawbacks of new media trends and t...Lees meer
In this book, McStay draws on an array of philosophers to offer a novel approach to privacy matters. Against the backdrop and scrutiny of Arendt, Aris...Lees meer
Providing a comprehensive overview of both the theory and reality of privacy and the media in the 21st Century, Privacy and the Media is not a polemic...Lees meer
This open access book deconstructs the core features of online misinformation and disinformation. It finds that the optimisation of emotions for comme...Lees meer
Combining established theory with original analysis, this book provides a clear account of the social benefits and drawbacks of new media trends and t...Lees meer
This core textbook addresses structural change in the advertising industry, its legal and political environment, and the ways in which people engage w...Lees meer
This core textbook addresses structural change in the advertising industry, its legal and political environment, and the ways in which people engage w...Lees meer
The Mood of Information explores advertising from the perspective of information flows rather than the more familiar approach of symbolic representati...Lees meer
Creativity and Advertising develops novel ways to theorise advertising and creativity. Arguing that combinatory accounts of advertising based on repre...Lees meer
In this book, McStay draws on an array of philosophers to offer a novel approach to privacy matters. Against the backdrop and scrutiny of Arendt, Aris...Lees meer